SÅDAN PRÆSENTERER DU DIN VIRKSOMHED BEDST.

Afspil filmen

Virksomhedsfilm

Med en virksomhedsfilm får din målgruppe eller interessenter en større indsigt i din virksomheds ydelser og jeres ‘drive’ for at tilbyde de ydelser. I videoeksemplet ses Dansk Lønsikring, en virksomhed som har et nyt koncept til danskerne: et alternativ til A-kassen. Via denne virksomhedfilm får vi både indsigt i selve ydelsen, men også i oplevelsen af menneskerne bag.

Konceptet bliver forklaret på en kort og præcis måde, og vi får sat ansigter på menneskerne bagved konceptet. Dermed skaber virksomhedsfilm både viden og tillid hos potentielle kunder.

Når indholdet matcher udtrykket

Virksomhedsfilm kan også være en måde at koble den personlige fortælling med virksomhedens produkter, visioner og identitet. Virksomheden Papapapa designer og printer plakater i Østjylland. Her har vi taget udgangspunkt i den personlige fortælling og matchet det visuelle udtryk i filmen med den designstil, som findes i plakaterne. På den måde skabes der en rød tråd i hele virksomhedens visuelle udtryk og identitet.

Afspil filmen

Præsenter din virksomhed fra den bedste vinkel

En virksomhedfilm skal stille skarpt på enten virksomheden som helhed eller på delelementer, såsom et produkt eller en ydelse. Formålet med en virksomhedsfilm er at skabe indsigt og give et indblik i arbejdsgange, ydelser og oplevelser. Måske vil du sætte dine kunder ind i din virksomhedsrutiner, dynamik og service, så du skaber et dragende og levende indkig bag facaden.

Virksomhedsfilm har evnen til at kommunikere med kunder på et følelsesmæssigt plan og skaber en relation til et produkt eller en ydelse. Dette kan med rette bruges til online markedsføring på Adwords eller på sociale medier som Facebook, Instagram, Twitter og Linked-In.

Kontakt os og få en uforpligtende snak om, hvordan en virksomhedsfilm kan løfte din virksomhed.

  • Relationer

  • Branding

  • Synlighed

Skal vi kontakte dig?